poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zmiany ;) + moje przemyślenia

Może zauważyliście, może nie, ale dodałam zakładkę " Wasze blogi". Bardzo was proszę, jeżeli zostawiacie linki do waszych blogów, to zostawiajcie je tam ;). Będę bardzo wdzięczna, jeżeli dostosujecie się do tego.
Druga część, to coś czym chciałbym się z wami podzielić i poznać waszą opinię
Nie zauważyliście, że Justin przesadza? Mam nadzieję, że nie jestem sama, która myślę, że powinien wstrzymać z tymi całymi imprezami itp. Używki... nadmiar alkoholu... problemy z policją i prawem... jazda po pijanemu... widzenie co chwilę z nowymi dziewczynami...? Nie oceniam go, ale myślę, że to przesada. Wiem, jest młody i popełnia błędy, chce spróbować wszystkiego, ale on jest idolem tysięcy, może nawet milionów nastolatek i dzieci, więc myślę, że powinien zachowywać się ciut przyzwoiciej. Belieber jestem od niedawna, bo pół roku, ale wcześniej też nią byłam i go opuściłam, co było moim największym błędem. Jednak nie mam na myśli by wam się tu rozczulać, tylko lekko mówiąc on mnie już wkurwia. Jak już mówiłam jestem Belieber i go już nie zostawię, ale mógłby dać lepszy przykład.
Przepraszam, że się tu tak rozpisałam, ale wkurza mnie już to. Możecie mnie teraz zhejtować, ale tak, czy owak będziecie wiedzieć, że to prawda. Proszę o waszą opinię na ten temat ;)

1 komentarz: